До уваги користувачів інтеграції пРРО Checkbox!

З 1 березня 2025 року набувають чинності нові обовʼязкові стандартизовані назви способів оплат у чеках відповідно до наказу №601 та №674 Міністерства фінансів України, яке згодом надало розʼяснення щодо назв.

Увага! Посилання на документ від Міністерства фінансів України надається в інформаційних цілях і не перекладає відповідальність за будь-які дії та їх наслідки на CRM МійДроп!

Що змінилось?
Віднині заборонено використовувати довільні назви способів оплати, як от: "Передплата", "Післяплата", "Накладений платіж" тощо. Натомість потрібно зазначати лише назви із затвердженого переліку.

Що зробила команда МійДроп?
Ми автоматично замінили назви стандартних способів оплати, а саме "Карткою" і "Готівкою" на "Картка" і "Готівка" відповідно.

Що необхідно зробити вам?
Перевірити, чи ваші способи оплати відповідають новим вимогам і значаться у затвердженому переліку назв.  Для цього будь ласка зверніться до вашого бухгалтера чи в підтримку Checkbox та за потреби вирішіть разом із компетентними в цьому питанні особами, які назви краще використовувати для вашого типу діяльності.

Як змінити назву способу оплати в CRM?
Якщо виявиться, що вам потрібно перейменувати способи оплати в CRM, то:

Перейдіть у розділ «Інтеграції» → оберіть «Checkbox»

Вгорі над списком доданих кас натисніть кнопку «Налаштувати способи оплати»

Відкрийте налаштування конкретного способу оплати → відредагуйте назву способу оплати в полі "Назва в чеку («Засоби оплати», рядок 19)" і натисніть кнопку «Зберегти».

Подальші чеки будуть генеруватись із новим, коректним способом оплати. Дякуємо що користуєтесь МійДроп!