CRM МійДроп вже упродовж майже трьох років невпинно розвивається, удосконалюється та обростає новими блоками функцій. І хоча система має інтуїтивний інтерфейс, новим користувачає іноді буває складно зрозуміти, з чого почати і в якому порядку краще все налаштувати. У цій статті постачальники, які лише починають працювати з нашим сервісом, знайдуть чіткий алгоритм дій.

Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Взаємодійте з дропшипперами, контролюйте статуси замовлень та багато іншого – bit.ly/3BXPLF8  


Крок 1. Перегляд відеоінструкції

У нашому арсеналі навчальних матеріалів вже є відео, у якому пояснюються і демонструються основні функції та принципи роботи системи. Уважно перегляньте його, можливо, кілька разів та виконайте аналогічні дії у своєму акаунті МійДроп щодо додавання замовлень, заповнення складу товарами, налаштуванню контрагентів служб доставки тощо. У відео також пояснений процес взаємодії дропшипперів з вами, як з постачальником за допомогою програмного забезпечення.


Крок 2. Публічна таблиця наявності

Особливу увагу слід приділити налаштуванню публічної таблиці наявності, оскільки саме з цим елементом в основному будуть взаємодіяти ваші дропшиппери. Посилання на неї матиме приблизно такий вигляд – https://mydrop.com.ua/somedrop, але замість слова "somedrop" міститиметься назва саме вашого дроп. складу латиницею.

До речі, у назві можна використати символ нижнього підкреслення, наприклад, "some_drop". Певне ім'я можна обрати тільки за умови, якщо в МійДроп ще не зареєстрована саме така назва. Щоб присвоїти своїй таблиці наявності публічний домен, перейдіть в розділ "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" → впишіть ім'я в полі "Публічний домен латиницею" → натисніть кнопку "Зберегти". Демонстрація цього процесу у вищезгаданому відео триває з 8-ї хвилини.

Після збереження налаштувань система сформує два найголовніші посилання:

  1. Посилання для запрошення дропшипперів. Після натискання на нього ваш партнер зможе зареєструватись або авторизуватись, якщо він вже має акаунт у МійДроп.
  2. Посилання на публічну таблицю наявності товарів. Вона доступна усім без винятку і обмежень, поки існує актуальне посилання.

Крок 3. Посилання на товари та категорії

Для швидкого та зручного обміну інформацією із дропшипперами постачальник у своїх соціальних мережах може вказувати в постах про товари пряме посилання на них у CRM. Натискаючи на посилання, дропшиппери одразу опинятимуться в картці товару та зможуть подивитися актуальні дані про нього і створити замовлення. До речі, посилання працюватиме навіть у тих дропшипперів, які не зараєстровані як ваш продавець у системі, що не завадить залучити нових патнерів.

Після додавання категорій, товарів та їх наявності в систему, як це продемонстровано у відео з Кроку 1, зайдіть у картку певного товару та під назвою натисніть кнопку "Копіювати посилання на товар". Після цього в буфері обміну збережеться посилання саме на цей товар у публічній таблиці наявності.

Важливо! Не копіюйте просто URL  (адресу сторінки) з рядка браузера, коли відкриваєте товар у себе в особистому кабінеті. Ці посилання призначені лише для внутрішнього використання в особистому кабінеті постачальника, для інших користувачів – воно не дійсне. У такому випадку дропшиппер не побачить товар. Будь ласка, копіюйте таке посилання лише за допомогою спеціальної кнопки в картці товару під назвою торгової позиції.

Щоб отримати посилання на певну категорію товарів, перейдіть у розділ "Склад" → підрозіл "Категорії" → натисніть на потрібну категорію → клікніть по напису "Скоп. посилання на категор.". Важливо! З тих самих міркувань не копіюйте посилання на категорію товарів просто з адресного рядка браузера.


Крок 4. Оформлення замовлень дропшипперами

Для партнерів наших користувачів-постачальників також створено зручний та наглядний навчальний матеріал на тему реєстрації кабінету дропшиппера в системі МійДроп. У цьому відео можна знайти будь-які відповіді на запитання про подачу замовленнь та запити на виплату від імені дропшипперів.

Важливо! Постачальник може самотужки переглянути відео та пояснити, як працювати з системою своїм продавцям, або опублікувати його в своїх соціальних мережах, оскільки відео не містить згадувань будь-яких інших реально існуючих постачальників.


Крок 5. Складський облік

Далі найліпше детально розібратись з тим, як працює автоматичний складський облік у рамках нашої системи, у якому порядку змінюються статуси замовлень, як працювати з резервами, аналітикою тощо. Відповіді на усі ці питання з наочними матеріалами можна знайти у цій нашій статті – https://blog.mydrop.com.ua/skladskoi-uchet-ot-a-do-ya/

Складской учёт от А до Я
Основы работы с резервами, приходом и списанием товаров, сменой статусов заказов и складской аналитикой в МойДроп

Крок 6. Баланси дропшипперів

У CRM-системі МійДроп реалізована функція балансів дропшипперів, яка допомагає зміншити кількість банківських транзакцій та не перевищувати ліміти на грошові перекази. Якщо постачальник та дропшиппер домовилися "працювати по балансу", то це означає, що сума виплати дропшипперу нараховується не на картку, а на внутрішній рахунок у рамках сервісу МійДроп.

Аналогічно вираховуються і збитки чи передплати: вони списуються з внутрішнього рахунку без потреби здійснювати банківський переказ коштів. Тобто цей функціонал – своєрідний блокнот, який веде третя незацікавлена в обміні сторона, тобто CRM, та куди автоматично та вручну записуються усі дії щодо прибутків чи витрат між певним дропшиппером та постачальником.

Наприклад, коли з'являється замовлення з необхідністю внести передплату, дропшиппер може попросити списати цю суму з його балансу, щоб не збільшувати оборот за банківськими картками, роблячи численні дрібні операції.

Детальніше з наочними матеріалами познайомитися з цією практикою можна за допомогою нашої статті – https://blog.mydrop.com.ua/rabota-s-balansami-dropshippierov-v-crm-moidrop/

Работа с балансами дропшипперов в CRM МойДроп
Как уменьшить оборот по банковским картам с помощью новых функций

Крок 7. Індивідуальні знижки для дропшипперів

Деякі постачальники мотивують своїх дропшипперів за допомогою спеціальних пропозицій щодо знижок. МійДроп автоматизував бонусну програму, використовуючи яку постачальник може запропонувати деяким найкращим продавцям товари за нижчими цінами ніж про них відомо у загальному публічному доступі решті партнерів.

Детальніше про це дізнавайтесь з цієї нашої статті – https://blog.mydrop.com.ua/nastroika-individualnykh-skidok-dropshippieram/

Настройка индивидуальных скидок дропшипперам
Детальная инструкция по использованию модуля с видеоуроком

Крок 8. Експорт товарів з CRM на зовнішні майданчики дропшипперів

МійДроп також попіклувався про партнерів наших постачальників-користувачів та реалізував для них функцію вигрузки товарів на Prom чи інші торгові майданчики, які підтримують формат YML/XML. Тепер вони можуть в кілька кліків заповнити товарами свій інтернет-магазин. Про те, як це зробити, читайте в цій статті – https://blog.mydrop.com.ua/vighruzka-tovariv-postachalnika-dlia-dropshippieriv/

Вигрузка товарів постачальника для дропшипперів
Два способи швидко та комплексно експортувати позиції складу з CRM-системи

Крок 9. Штрихкоди для товарів та замовлень

У нашій системі реалізований глобальний функціонал, пов'язаний зі створенням та використанням різними працівниками штрихкодів для товарів та замовлень. Він допомагає значно пришвидшити роботу відділу менеджерів та складу, а також знизити негативний вплив людського фактору.

Детально та зі скріншотами дізнавайтесь про це з цієї статті – https://blog.mydrop.com.ua/rabota-so-shtrikhkodami/

Работа со штрихкодами
Тонкости использования артикулов, поиска и упаковки товаров через сканирование

Крок 10. Персональний Telegram-бот

Для тих, хто звик вибудовувати свою комунікацію з постачальником за допомогою месенджера, створено персональні Telegram-боти. За їх наявності у певного постачальника його дропшиппери можуть фактично не користуватися безпосередньо веб-версією CRM, але так само оперативно і точно працювати, подавати замовлення та отримувати всю необхідну інформацію.

Що це таке та як цим скористатися, читайте у цій нашій статті – https://blog.mydrop.com.ua/kak-sozdat-personalnogo-telegram-bota/

Как создать персонального Telegram-бота
Пошаговая инструкция о настройке нового инструмента от нашего сервиса

Бонус! Приклад вдалого оформлення та ведення Telegram-каналу постачальника

Важливо! Ці рекомендації створені показово для користувачів МійДроп і не рекламують чи критикують жодних інших постачальників.

Для ефективної взаємодії між постачальником та дропшиппером вкрай важливо мати розвинений канал комунікації, наприклад Telegram-канал. Спеціально для вас ми створили такий – https://t.me/somedrop_channel

SomeDrop | Приклад дропшиппінг каналу постачальника
👩‍💼 Менеджер: @anna_mydrop 📦 CRM наявність: https://mydrop.com.ua/somedrop

За бажанням можете використовувати заготовки з нього для оформлення власного каналу, але обов'язково додайте креативності, щоб вирізнятись з-поміж конкурентів. Там також міститься хороший приклад закріпленого в шапці каналу повідомлення, що швидко спрямовує дропшипперів у потрібне їм русло та містить посилання для реєстрації в CRM, на публічну таблицю наявності товарів, на відеоінструкцію та на вашого менеджера. ↓

Так, на наш погляд, вдало виглядає пост про певний товар, що обов'язково містить посилання на нього в публічну таблицю наявності. ↓

Аналогічно можна знайомити своїх дропшипперів одразу з певною категорією товарів чи привертати увагу до певної акції. ↓

Ось так можна оформити повідомлення, яке містить посилання на експорт карток товарів. ↓

Сподіваємося, що всі ці матеріали допоможуть нашим новим користувачам якомога швидше та приємніше почати свій шлях з МійДроп та отримати максимальну користь з такого партнерства.

Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, контролюйте роботу менеджерів і дропшипперів та багато іншого – bit.ly/3BXPLF8