Не секрет, що Instagram стабільно є одним із найвагоміших торгових майданчиків для наших клієнтів. Тож вже на часі технічно складна в плані розробки інтеграція, яка б дозволила менеджерам прямо з CRM вести переписки з клієнтами в діректі, щоб постачальникам не доводилось надавати своїм найманим працівникам прямий доступ до бізнес-акаунту Instagram. У цій статті ми зібрали інструкцію з налаштування та описали усі вже реалізовані функції цієї інтеграції та ті, які плануємо додати.

Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Організовуйте співпрацю з дропшипперами, користуйтеся десятком інших корисних інтеграцій та багато іншого – https://bit.ly/3C8l0QT


Які функції вже реалізовані в рамках інтеграції?

  1. Отримання / відправка повідомлень у дірект (фото, відео та аудіо).
  2. Коментарі під постами та відповіді на них (як в дірект, так і під власне постом).
  3. Відповіді клієнтів на ваші сторіс.
  4. Реакції від клієнтів під повідомленнями.
  5. Помітка "Переглянуто о Х годині".
  6. Сповіщення про нові повідомлення з Instagram в Telegram.

Які функції зараз в розробці і незабаром будуть доступні?

  1. Імпорт останніх чатів за 7 днів.
  2. Шаблони швидких відповідей.
  3. Автоматичні відповіді у неробочий час.
  4. Статистика швидкості відповіді менеджера.
  5. Прив'язка менеджера до певного діалогу з клієнтом.
  6. Пошук серед чатів за користувачем і за текстом повідомлення.
  7. Присвоювання статусів чатам (Лід, Продаж тощо) і фільтрація за цими статусами.
  8. Закриття чатів на випадок спаму чи завершення співпраці з клієнтами.

! Команда МійДроп усе ще потребує фідбеку та бачення своїх користувачів щодо інтеграції і за можливості враховує побажання.

Шаблони швидких відповідей - функція вже в розробці

Як налаштувати інтеграцію?

  1. У власному акаунті CRM МійДроп перейдіть у розділ "Інтеграції" → оберіть "Instagram".

2. Натисніть кнопку "Додати акаунт".

3. Далі натисніть "Авторизуватись через Instagram".

4. Введіть дані вашого акаунту і натисніть "Увійти".

5. Натисніть "Дозволити", щоб надати доступ до повідомлень і коментарів.

6. Щоб завершити базові налаштування інтеграції, натисніть "Продовжити".

7. Очікуйте отримання першого повідомлення від клієнта!


Як відповісти на коментарі під постом?

  1. Коли користувач прокоментує ваш пост, то в CRM в розділі "Інтеграції" → "Instagram" з'явиться особистий чат з кожним таким користувачем, куди і надалі надходитимуть будь-які сповіщення про його взаємодію з вашим акаунтом і прямі його повідомлення.
  2. Щоб у самому Instagram ваше повідомлення у відповідь надійшло саме у вигляді відповіді на коментар, а не в дірект, натисніть на значок трьох крапок.

3. Потім натисніть кнопку "Відповісти".

4. Тепер ви побачити відповідну позначку над полем для вводу повідомлення про те, що ви пишите зараз відповідь саме на цей коментар клієнта. Напишіть ваш коментар і натисніть кнопку "Надіслати".


Як увімкнути сповіщення в Telegram про нові повідомлення?

Спершу прив'яжіть свій Telegram-акаунт до CRM, що можна зробити в розділі "Налаштування" → "Сповіщення", якщо ви тільки починаєте працювати з МійДроп і це на даний момент не виконано.

Після цього позначте галочкою пункт "Надсилати сповіщення" → "про нові повідомлення Instagram" і натисніть кнопку "Зберегти".


Як інтегрувати в CRM кілька Instagram-акаунтів?

  1. Після додавання свого першого Instagram-акаунту натисніть кнопку "Налаштувати" зліва вгорі над списком усіх чатів або над сповіщенням про очікування першого повідомлення від клієнтів.

2. Далі натисніть кнопку "Додати акаунт" і повторіть раніше пройдений процес авторизації в іншому своєму бізнес-акаунті Instagram.

3. Після цього під кнопкою "Налаштувати" над усіма чатами у вас з'явиться фільтр, у якому ви можете обрати, чи відобразити в списку чатів відразу всі переписки з усіх акаунтів, чи лише з якогось одного.


Налаштовуйте інтеграцію, користуйтеся та діліться своїми враженнями та побажаннями з нашою менеджеркою підтримки → https://t.me/anna_mydrop

Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, отримуйте сповіщення про статуси посилок в Telegram та багато іншого – https://bit.ly/3C8l0QT