Інтеграція з Instagram
Не секрет, що Instagram стабільно є одним із найвагоміших торгових майданчиків для наших клієнтів. Тож вже на часі технічно складна в плані розробки інтеграція, яка б дозволила менеджерам прямо з CRM вести переписки з клієнтами в діректі, щоб постачальникам не доводилось надавати своїм найманим працівникам прямий доступ до бізнес-акаунту Instagram. У цій статті ми зібрали інструкцію з налаштування та описали усі вже реалізовані функції цієї інтеграції та ті, які плануємо додати.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Організовуйте співпрацю з дропшипперами, користуйтеся десятком інших корисних інтеграцій та багато іншого – https://bit.ly/3C8l0QT
Які функції вже реалізовані в рамках інтеграції?
- Отримання / відправка повідомлень у дірект (фото, відео та аудіо)
- Коментарі під постами та відповіді на них (як в дірект, так і під власне постом)
- Відповіді клієнтів на ваші сторіс
- Реакції від клієнтів під повідомленнями
- Помітка "Переглянуто о Х годині"
- Сповіщення про нові повідомлення з Instagram в Telegram
- Шаблони швидких відповідей
- Присвоювання статусів чатам (Лід, Продаж тощо) і фільтрація за цими статусами
- Закриття чатів на випадок спаму чи завершення співпраці з клієнтами
- Пошук серед чатів за користувачем і за текстом повідомлення
Які функції зараз в розробці і незабаром будуть доступні?
- Імпорт останніх чатів за 7 днів
- Автоматичні відповіді у неробочий час
- Статистика швидкості відповіді менеджера
- Прив'язка менеджера до певного діалогу з клієнтом
! Команда МійДроп усе ще потребує фідбеку та бачення своїх користувачів щодо інтеграції і за можливості враховує побажання.
Як налаштувати інтеграцію?
- У власному акаунті CRM МійДроп перейдіть у розділ "Інтеграції" → оберіть "Instagram".
2. Натисніть кнопку "Додати акаунт".
3. Далі натисніть "Авторизуватись через Instagram".
4. Введіть дані вашого акаунту і натисніть "Увійти".
5. Натисніть "Дозволити", щоб надати доступ до повідомлень і коментарів.
6. Щоб завершити базові налаштування інтеграції, натисніть "Продовжити".
7. Очікуйте отримання першого повідомлення від клієнта!
Як відповісти на коментарі під постом?
- Коли користувач прокоментує ваш пост, то в CRM в розділі "Інтеграції" → "Instagram" з'явиться особистий чат з кожним таким користувачем, куди і надалі надходитимуть будь-які сповіщення про його взаємодію з вашим акаунтом і прямі його повідомлення.
- Щоб у самому Instagram ваше повідомлення у відповідь надійшло саме у вигляді відповіді на коментар, а не в дірект, натисніть на значок трьох крапок.
3. Потім натисніть кнопку "Відповісти".
4. Тепер ви побачити відповідну позначку над полем для вводу повідомлення про те, що ви пишите зараз відповідь саме на цей коментар клієнта. Напишіть ваш коментар і натисніть кнопку "Надіслати".
Як увімкнути сповіщення в Telegram про нові повідомлення?
Спершу прив'яжіть свій Telegram-акаунт до CRM, що можна зробити в розділі "Налаштування" → "Сповіщення", якщо ви тільки починаєте працювати з МійДроп і це на даний момент не виконано.
Після цього позначте галочкою пункт "Надсилати сповіщення" → "про нові повідомлення Instagram" і натисніть кнопку "Зберегти".
Як інтегрувати в CRM кілька Instagram-акаунтів?
1.Після додавання свого першого Instagram-акаунту натисніть кнопку "Налаштувати" зліва вгорі над списком усіх чатів або над сповіщенням про очікування першого повідомлення від клієнтів.
2. Далі натисніть кнопку "Додати акаунт" і повторіть раніше пройдений процес авторизації в іншому своєму бізнес-акаунті Instagram.
3. Після цього під кнопкою "Налаштувати" над усіма чатами у вас з'явиться фільтр, у якому ви можете обрати, чи відобразити в списку чатів відразу всі переписки з усіх акаунтів, чи лише з якогось одного.
Як додати шаблони швидких відповідей?
1.Після додавання свого першого Instagram-акаунту натисніть кнопку "Налаштувати" зліва вгорі над списком усіх чатів або над сповіщенням про очікування першого повідомлення від клієнтів.
2. Знайдіть секцію із шаблонами і натисніть кнопку "Додати шаблон".
3. Впишіть текст шаблону. Поле "Скорочення" є необов'язковим і слугує для того, щоб система швидко запропонувала вам його при введенні вашого скорочення в поле для відправки повідомлення. Це може бути як набір певних літер, так і цифри.
Також за потреби можна прив'язати шаблон для акаунту, якщо у вас їх декілька. Тоді шаблон буде доступний тільки у чатах які мають відношення до відповідного акаунта.
Після цього шаблони будуть доступні при відправці повідомлення у чаті при введенні скорочення, частини речення, або при натисканні на іконку хмарки.
Далі натисніть на потрібний шаблон із списку і він автоматично підставиться в поле для введення повідомлення. Перед фінальною відправкою ви можете корегувати повідомлення. По завершенню натисніть кнопку "Надіслати".
Як призначити статус для чату?
Відкрийте потрібний чат і у правому верхньому кутку оберіть потрібну позначку.
За потреби ви можете відредагувати існуючі стандартні статуси або додати свої нові. Для цього зліва вгорі над списком усіх чатів натисніть на кнопку "Налаштувати".
Далі знайдіть секцію із статусами діалогу і додайте або відредагуйте існуючий статус.
Непотрібні статуси за бажанням можна видалити під час редагування.
Також за потреби можна приховати діалог, наприклад, якщо вам хтось надіслав спам або ж ви вже завершили роботу з клієнтом і хочете тримати основний список чатів у охайному вигляді.
Після цього діалог переміститься у вкладку "Закриті" і повернеться у вкладку "Відкриті" тільки якщо користувач знову вам напише.
Також за потреби ви можете відфільтрувати чати за їх статусом або знайти необхідний за іменем користувача або текстом повідомлення.
Налаштовуйте інтеграцію, користуйтеся та діліться своїми враженнями та побажаннями з нашою менеджеркою підтримки → https://t.me/anna_mydrop
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, отримуйте сповіщення про статуси посилок в Telegram та багато іншого – https://bit.ly/3C8l0QT