Команда МійДроп продовжує розвивати сервіс та тішити своїх користувачів новими можливостями системи попри будь-які перепони. Ця стаття познайомить постачальників із функціями, які були нещодавно розроблені чи значно модифіковані.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Ведіть облік замовлень, контролюйте роботу менеджерів та багато іншого – https://bit.ly/3T2R8ID
1.Додана можливість вказувати ціни товарів в умовних одиницях (у.о.).
Щоб скористатись цією функцією, перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Склад" → позначте галочкою пункт "Включити поле ціни в у.о. для товарів". Далі в полі "Курс іноземної валюти" вручну впишіть число. Обов'язково збережіть зміни.
Після цього у картках товарів з'являться додаткові порожні поля для кожного типу ціни в у.о. : собівартість, дроп. ціна і ціна продажу. У них ви вручну зможете вказати чи і надалі редагувати суму в у.о., а гривневі значення після цього відразу перераховуватимуться.
Значення в у.о. відображатимуться тільки для вас, а в публічній таблиці ціни вказуватимуться лише в гривні. Після зміни вказаного курсу в розділі "Налаштування", система автоматично прорахує значення в гривні і заповнить поля "ціни в у.о.".
2. Реалізована повноцінна інтеграція з Укрпоштою. Нові користувачі можуть тестувати її в рамках пробного періоду, постійні користувачі мають спершу докупити цю функцію.
Для її підключення перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Генерація та друк ТТН".
Важливо! Далі необхідно налаштувати контрагентів, нагадуємо, що для цього постачальник має обов'язково підписати договір з Укрпоштою.
https://www.ukrposhta.ua/ua/uklasty-dohovir
Зверніть увагу, що для додавання контрагента та для генерації ТТН CRM-системі потрібні два значення: PRODUCTION BEARER eCom і PRODUCTION COUNTERPARTY TOKEN.
Якщо необхідно лише відстежувати статуси посилок, то системі не потрібні ці дані, і відповідно тоді постачальникам не обов'язково підписувати договір з Укрпоштою. Детальніше про це ми розповімо згодом в окремій статті.
3. Додана можливість відновити видалені замовлення. Для цього перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Додавання замовлень" → натисніть на напис "Відновити замовлення".
Далі відкриється таблиця з видаленними замовленнями. Потрібні замовлення можна позначити галочкою, клікнувши на рядок у будь-якому місці, а далі натиснути кнопку "Відновити".
Також можна відкрити конкретне замовлення з цієї таблиці, натиснувши на іконку "Редагування", а потім вже внизу сторінки знайти та натиснути кнопку "Відновити".
4. В картку замовлення додано поле "Статус оплати", яке варто використовувати для зручного фіксування перевірених передплат. Наприклад, переконалися в правдивості скріншоту про оплату від клієнта чи дропшиппера – і позначили замовлення відповідним статусом оплати. Для цього в режимі редагування певного замовлення пролистайте сторінку донизу та натисніть кнопку "Показати більше параметрів" → "Статус оплати".
Зауважимо, що CRM-система автоматично змінює статус оплати на відповідний для замовлень із накладеним платежем і без передплати. Отже, постачальникам чи менеджерам залишається контролювати лише замовлення з передплатою.
Якщо потрібно додати власні статуси оплати, що відрізняються від стандартних, то в формі створення замовлення впишіть новий статус прямо в поле і натисніть "Додати".
Щоб більш детально налаштувати статуси оплат, обравши навіть колір, яким напис виділятиметься, натисніть кнопку "Налаштувати" під полем "Статус оплати".
Далі вікриється ось така таблиця. ↓
Якщо в основну таблицю замовлень виведена колонка про статус оплати, то коригувати інформацію можна, навіть не відкриваючи форму редагування конкретного замовлення, тобто більш швидко і масово.
Якщо в цілому функція про статуси оплат зайва, то її можна вимкнути, перейшовши до розділу "Налаштування" → підрозділ "Додавання замовлень" → натисніть на пункт "Увімкнути поле «Статус оплати»".
5. Додана можливість вручну в замовленнях позначати отримання грошового переказу. Функція особливо корисна для замовлень, які відправляються не Новою Поштою або коли накладені платежі надходять не до відділення, а напряму на розрахунковий рахунок ФОП або юр. особи, бо в такому разі перекази не фіксуються API Нової Пошти. Щоб позначити отримання накладеного платежу за певне успішне замовлення, відкрийте його картку в режимі редагування та позначте галочкою пункт "Накладений платіж отримано".
Більшість наших користувачів з минулої статті про оновлення знає про функцію, яка дозволяє дропшипперам подати запит на виплату лише за замовлення, за які вже отримано накладений платіж. Тобто нова опція про фіксування отримання переказу доповнює ту опцію про подачу запитів на виплату, оскільки раніше не було можливості в CRM-системі позначити отримання наложки.
6. Додано опцію "Автоматичний контроль сум", що тісно пов'язана з попереднім пунктом і стосується лише тих, то підписав договір "Контроль оплат" із Новою Поштою. У такому разі Нова Пошта час від часу надсилає таблицю зі звітом про виплати накладених платежів або банківських переказів на розрахунковий рахунок. Тож нова функція розроблена саме для того, щоб швидко і автоматично звірити ці дані з тими, що містяться в CRM.
Для використання перейдіть в таблицю всіх замовлень та знайдіть над нею підрозділ "Грошові перекази". Після натискання на новій сторінці знайдіть клікабельний напис "Автоматичний контроль сум" і натисніть на нього.
Зліва вкажіть список ТТН, що треба звірити і які надіслала в звіті служба доставки, кожну напишіть з нового рядка. Справа вкажіть суми відповідних накладених платежів. Далі натисніть кнопку "Перевірити". Нижче з'явиться таблиця: зеленим кольором будуть позначені ТТН, чиї суми накладеного платежу і в CRM, і на Новій Пошті співпали, а червоним – ТТН з розбіжностями в сумах.
За потребою виділіть певні ТТН та натисніть на кнопку "Провести". Тепер в CRM вони матимуть статус "Накладений платіж отримано".
7. Додана можливість дозволити дропшипперам вносити передплату з балансу, на якому на той момент може бути недостатньо коштів. Деякі постачальники настільки довіряють своїм найкращим партнерам, що дозволяють працювати навіть у разі від'ємного значення балансу.
Наприклад, дропшиппер подав певний об'єм замовлень, які ще не забрані клієнтами з пошти. Щоб не блокувати роботу цьому продавцю і не змушувати шукати кошти для негайної оплати товару, постачальник дозволяє скористатись балансом, який на короткий термін піде в мінус. Незабаром замовлення успішно виконаються, і баланс знову стане додатнім.
Варіант 1. Щоб увімкнути цю можливість для всіх дропшипперів без винятків, перейдіть в розділ "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" → позначте галочкою пункт "Дозволити дропшипперам сплачувати передплату з балансу у разі недостатнього балансу (баланс стане мінусовим)".
Варіант 2. Щою увімкнути цю можливість лише деяким дропшипперам, перейдіть в розділ "Дропшиппери" → знайдіть у списку потрібну людину та клікніть на її імені → натисніть кнопку "Редагувати" → позначте галочкою пункт "Дозволити дропшипперу сплачувати передплату з балансу у разі недостатнього балансу (баланс стане мінусовим)".
Тепер система оповіщатиме дропшиппера щоразу, як він оплачуватиме передплати з недостатнього балансу, але дозволятиме йому це зробити. Надалі вже постачальнику варто бути пильним та контролювати виконання дропшиппером усіх домовленостей.
Детальніше про роботу з балансами дропшипперів читайте в нашій статті ↓
https://blog.mydrop.com.ua/rabota-s-balansami-dropshippierov-v-crm-moidrop/
8. Доповнюючи можливості попередньої функції, розробники МійДроп також додали опцію, за допомогою якої будь-які прибутки та збитки дропшипперів з фінальніми статусами успішних і неуспішних замовлень зараховуються на баланс в CRM і списуються з нього автоматично.
Без цієї опції процес виглядає так: дропшиппери подають замовлення, частина з них врешті-решт отримує статус "Успішний", інша – "Неуспішний", потім продавці напівавтоматично або вручну подають запити на виплату і очікують. Для зручності дропшиппери часто просять зарахувати ці кошти відразу на баланс CRM, що як продавцям, так і постачальникам раніше доводилося робити лише вручну.
Тепер усі розрахунки можуть проводитися автоматично в CRM, не відволікаючи ні дропшиппера, ні постачальника від роботи. Щоб увімкнути цю функцію, перейдіть в розділ "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" → позначте галочкою пункт "Автоматично зараховувати дропшипперам суми виплат на баланс за замовлення з фінальним статусом".
Важливо! В певний момент під час таких розрахунків баланс може стати мінусовим. Після включення цієї опції усі замовлення в CRM, що готові до виплати, але мають статус "Не виплачено", зарахуються на баланси дропшипперам.
9. Реалізована генерація та друк штрихкодів для товарів і замовлень, також створений підрозділ для пакувальників. Детальніше про це читайте в цій нашій статті ↓
https://blog.mydrop.com.ua/rabota-so-shtrikhkodami/
10. Розроблена можливість закріпити певного менеджера за певним дропшиппером, тобто всі замовлення, які надходять від конкретного продавця, завжди обслуговуватимуться лише конкретним співробітником з боку постачальника, що визначатиметься автоматично.
Функція особливо зручна, якщо постачальник обмежує менеджерам доступ до перегляду інших замовлень. Також, коли надходить нове замовлення, постачальнику чи начальнику відділу не потрібно витрачати час, щоб розподілити заявки.
Щоб скористатися опцією, перейдіть до розділу "Дропшиппери" → відкрийте профіль певного дропшиппера → натисніть на кнопку "Редагувати" → внизу сторінки знайдіть поле "Закріплений менеджер" → оберіть потрібну людину зі списку → натисніть кнопку "Зберегти".
11. Доповнюючи можливості попередньої функції, розробники МійДроп створили можливість менеджерам запрошувати дропшипперів за своїми персональними посиланнями. Скориставшись посиланням, дропшиппер не лише приєднується до системи, але й автоматично закріплюється саме за цим робітником з боку постачальника.
Таким чином можна відслідковувати та винагороджувати найбільш здібних, проактивних та амбіційних менеджерів. Посилання відображатимуться вгорі розділу "Дропшиппери" лише в версії акаунту для менеджера. Перше посилання спрямоване на реєстрацію дропшипера безпосередньо на сайті CRM, друге – для реєстрації через персональний Telegram-бот, якщо постачальник користується цим функціоналом від МійДроп.
12. Додана можливість відключити передачу суми комісії CPA ProSale в CRM, що знадобиться користувачам, які вносять витрати для цього каналу трафіку вручну. Щоб скористатися функцією, перейдіть в розділ "Інтеграції" → оберіть блок "Prom" → перейдіть до підрозділу "Налаштування" → приберіть галочку з пункту "Передавати суму комісії CPA ProSale з Prom в МійДроп" → натисніть "Зберегти".
13. Розроблена інтеграція з Google-таблицями, яка знадобиться постачальникам, що прагнуть користуватися перевагами персональних Telegram-ботів і CRM, але чиї дропшиппери звикли до попереднього формату роботи. Детальніше про це читайте в цій нашій статті ↓
https://blog.mydrop.com.ua/intieghratsiia-s-google-tablitsami/
14. Тепер прикріплене зображення в замовленні можна збільшити, якщо один раз клікнути по ньому. Використовуйте, якщо на скріншоті оплати потрібно розгледіти певну інформацію.
15. Додана колонка про суму обігу по кожному конкретному дропшипперу у порядку зростання. Щоб переглянути ці дані, перейдіть в розділ "Статистика" → підрозділ "Дропшиппери".
16. Додана можливість масово змінювати контрагентів для замовлень в розділі "В роботі" або "Всі замовлення".
Для цього виділіть потрібні замовлення → натисніть на сірий значок "Змінити контрагента" → оберіть зі списку потрібну людину → натисніть "Застосувати до (певна кількість) замовлень".
17. Створена можливість масово розсилати своїм дропшипперам, що прив'язали до CRM свій Telegram-акаунт, деякі сповіщення у загальний чи персональний Telegram-бот. Розсилку можна створити як для всіх дропшипперів, так і для певної групи без обмежень в кількості та часі. Так, наприклад, активним дропшипперам можна надсилати більше інформації про новинки та акції, а пасивних заохочувати до тіснішої співраці.
Щоб скористатися функцією, перейдіть до розділу "Дропшиппери" → натисніть на напис "Створити розсилку" → заповніть форму → натисніть "Почати розсилку".
18. Створена можливість швидше і зручніше змінювати статус запитів на виплату без потреби переходити в режим редагування кожного окремого запиту. Для цього перейдіть в розділ "Виплати" → знайдіть в списку потрібний запит → в колонці "Статус виплати" оберіть зі списку актуальний статус. Зміни збережуться автоматично.
19. Додана статистика продажів певного товару по варіаціях. Щоб переглянути дані про товар, що цікавить, відкрийте його картку в CRM і натисніть на напис "Статистика по товару".
На цій сторінці можна відфільтрувати інформацію по контрагенту, джерелу замовлення, трафіку і менеджеру, побачити фактичний і очікуваний прибуток, кількість замовлень та інші корисні значення. На основі цих даних можна планувати майбутні закупи та пошиви, а також оцінювати в цілому попит покупців.
20. Розроблена функція, що забороняє подачу замовлень дропшипперам з ціною продажу меншою ніж РРЦ (рекомендована роздрібна ціна). Щоб увімкнути це обмеження, перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" → позначте галочкою пункт "Заборонити дропшипперам подачу замовлень, де ціна продажу менша ніж РРЦ".
Важливо! У цьому ж блоці налаштувань перевірте, що опція "Вимкнути поле «Ціна продажу» для замовлень з дропшипперами" не позначена галочкою, бо попередня функція з обмеженнями для дропшипперів не працюватиме, якщо поле "Ціна продажу" буде вимкнене.
РРЦ зазначається під час редагування картки певного товару у полі "Ціна продажу".
Якщо всі попередні умови виконані, то під час оформлення замовлення система не дозволить дропшипперу створити заявку на товар, якщо вказана ним ціна продажу нижча за РРЦ, і з'явиться попередження "Заповніть дані про товар".
21. Створена опція, що дозволяє дропшипперам безстрокові бронювання товарів у певних розмірах. Щоб скористатися цією опцією, перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" → залишіть поле "Тривалість броні у годинах" порожнім → натисніть кнопку "Зберегти".
22. Створені додаткові фільтри для усього розділу "Статистика". Групуйте дані за ознакою менеджерів, джерел замовлення та джерел трафіку.
23. Додана опція, яка дозволяє дропшипперам подавати замовлення на комплекти товарів в персональних Telegram-ботах. У таких ситуаціях бот послідовно запитає про розміри для кожного товару, який входить до комплекту.
Дізнайтеся більше про комплекти в CRM МійДроп з цієї статті ↓
https://blog.mydrop.com.ua/skladskoi-uchet-ot-a-do-ya/
Поцікавтеся про те, що таке персональні боти і як ними користуватися, у цій статті ↓
https://blog.mydrop.com.ua/kak-sozdat-personalnogo-telegram-bota/
24. Додана можливість в персональному Telegram-боті дропшипперу подати замовлення зі своєю ТТН.
25. Додано підрозділ "Виробники" в розділі "Склад". У цій вкладці доцільно зберігати основну інформацію про них в CRM, наприклад: реквізити для виплат, контактні дані чи інші примітки.
Щоб додати нового виробника в базу даних CRM-системи, натисніть кнопку "Додати виробника" у цьому ж підрозділі "Виробники" або напишіть ім'я / назву у відповідному полі під час створення або редагування картки товару.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, отримуйте сповіщення про статуси посилок в Telegram та багато іншого – https://bit.ly/3T2R8ID