Робота з балансами
Як зменшити оборот за банківськими картками за допомогою нових функцій
Для постачальників, які вважають за краще працювати зі своїми дропшипперами "по балансу", команда МійДроп розробила спеціальний блок функцій. Він допоможе нашим користувачам суттєво зменшити обіг коштів за банківськими картками.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Експортуйте та імпортуйте товари, генеруйте ТТН, організуйте роботу з дропшипперами та багато іншого – https://mydp.co.ua/5XLF0
Основи використання функції¶
"Працювати по балансу" означає, що сума виплати дропшипперу нараховується не на картку, а на внутрішній рахунок у рамках сервісу МійДроп. Так само враховуються і збитки чи передплати: вони списуються з внутрішнього рахунку без потреби здійснювати банківський переказ коштів.
Наприклад, коли приходить замовлення з необхідністю внести передплату, дропшиппер може попросити списати цю суму з його балансу, щоб не збільшувати оборот за банківськими картками, роблячи численні дрібні операції.
Щоб вручну постачальнику зробити дію з балансом певного дропшиппера, перейдіть до розділу "Дропшиппери", відкрийте картку потрібної людини, внесіть та збережіть зміни щодо балансу. Продавці можуть переглядати свої баланси та рахунки, але не редагувати їх.
Повідомлення про зміни балансу моментально надходять дропшипперу в Telegram-бот.
З боку кабінету дропшиппера це виглядає так. При переході в розділ "Постачальники" дропшиппер повинен вибрати вас зі списку і потім у секції "Баланси" натиснути "Детальніше" та побачити розшифровку рухів по кожному з балансів:
В рамках CRM МійДроп можна відкрити будь-яку кількість рахунків, але перейменувати або видалити їх не можна. Наприклад, ведіть "Основний" та "Бонусний" рахунки, щоб розділити фактичні взаєморозрахунки та систему заохочення.
Щоб створити новий рахунок, напишіть його назву у відповідному полі, потім натисніть "Додати" навпроти нового слова або "Enter" на клавіатурі.
Швидкі дії з балансом у картці замовлення¶
Після подачі замовлення дропшиппером постачальнику може знадобитися вручну списати суму передоплати. Для цього відкрийте картку замовлення, знайдіть іконку з банківською карткою і виберіть відповідну дію у списку, як показано на скріншоті. ↓
Крім списання суми передоплати, у цьому ж списку є інші варіанти операцій з балансами: "Списати суму застави", "Зарахувати виплату", "Списати збиток". Доступність опцій залежить від статусу замовлення.
Додаткова опція у списку під іконкою банківської картки дозволяє "Налаштувати шаблони приміток" до певних дій з балансами.
Залежно від конкретної ситуації та власних переваг можна змінити будь-який тип шаблону.
Автоматичне списання передплати з балансу дропшиппера¶
Щоб прискорити, спростити та автоматизувати подібні операції з балансами, перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" і поставте галочку навпроти пункту "Дозволити дропшипперам оплачувати передплату з балансу"
У цьому випадку дропшиппер зможе подати замовлення з позначкою "Сплатити передплату з балансу", якщо на його рахунку всередині CRM МійДроп достатньо коштів. Відповідна сума буде автоматично списана з його балансу після створення замовлення, а Telegram-bot продавцеві прийде повідомлення про зміну балансу.
Зарахування та списання коштів на балансі¶
Під час подання запиту на виплату дропшиппери можуть у примітці вказувати, яку суму або її частину зараховувати на внутрішній баланс, яку необхідно перевести на банківську картку.
Після цього постачальник може перевірити надані дропшиппером дані та вручну зарахувати певну частину суми на баланс, як показано на початку цієї статті. Якщо виплату повністю необхідно зарахувати або списати з балансу, то скористайтесь швидкою кнопкою на сторінці виплати, щоб заощадити годину.
Для цього перейдіть до розділу "Дропшиппери" → відкрийте профіль потрібного продавця → внизу профілю перейдіть з вкладки "Замовлення" на вкладку "Запити на виплату" → відкрийте конкретний запит на виплату.
Якщо значення виплати позитивне (більше за нуль), то цю суму постачальник може зарахувати на баланс дропшиппера, натиснувши на відповідну кнопку, як на скріншоті. ↓
Щоб переглянути історію дій з певним рахунком, наприклад, "Основний", натисніть кнопку "Детальніше" навпроти нього. Після цього відкриється список із зазначенням сум, коментарів, дати та часу зарахування чи списання коштів із балансу.
Якщо значення виплати негативне (менше за нуль), то цю суму постачальник може списати як збиток, наприклад, за відмови з балансу дропшиппера, натиснувши на відповідну кнопку, як на скріншоті. ↓
Увага! Навіть якщо рахунок на балансі дропшиппера вже буде з негативним числом, то у постачальника все одно збережеться можливість скористатися кнопкою "Списати збиток з балансу" для запитів на виплату негативних значень. Таким чином, просто буде збільшуватися сума, яку дропшиппер повинен виплатити постачальнику.
Також можна автоматично зараховувати дропшипперам суми виплат на баланс за замовлення з фінальним статусом ("Продаж", "Повернення") замість того, щоб робити це вручну. Ця галочка знаходиться в налаштуваннях → розділ "Дропшиппери".
Подання запиту на виплату з балансу¶
Подати запит на виплату з балансу можна двома способами – через веб-версію CRM у браузері та через Telegram-бот.
Спосіб 1: веб-версія¶
- 1. Спершу дропшипперу в його особистому кабінеті потрібно перейти до розділу "Постачальники", вибрати потрібного постачальника зі списку та відкрити сторінку з його замовленнями та виплатами.
- 2. Навпроти балансу, значення якого вище за нуль, доступна кнопка "Подати запит на виплату". Після натискання на неї система уточнить суму, реквізити та запропонує додати примітку. За потреби можна пояснити постачальнику, що потрібно виплатити лише частину накопиченого, а інше зберігати на балансі для погашення подальших витрат.
- 3. Заповніть цю форму даними та натисніть кнопку "Подати запит". Далі зазначена дропшиппер сума миттєво автоматично спишеться з його балансу і зафіксується в історії дій з балансом, щоб позбавити можливості дропшиппера кілька разів запросити одні й ті самі засоби.
Після цього дропшиппер опиниться на сторінці запиту та зможе переглянути всі дані про нього.
Таким чином постачальник отримає запит на виплату у своєму обліковому записі CRM-системи. Після фактичної виплати постачальнику необхідно змінити статус у картці запиту на "Виплачено".
Важливо! Якщо потрібно скасувати запит на виплату, поверніть в системі відповідну суму на баланс дропшиппера, а потім видаліть запит на виплату. Повернення коштів буде відображено в історії дій з балансом, щоб у жодної зі сторін надалі не виникало жодних сумнівів.
Спосіб 2: Telegram-бот¶
- 1. Спершу дропшипперу потрібно відкрити Telegram-бот свого постачальника від МійДроп і клацнути на розділ "Кабінет".
- 2. Далі йому потрібно клікнути на кнопку "Баланс".
- 3. Потім натиснути кнопку "Подати запит на виплату".
- 4. Останній штрих: дропшиппер вказує, з якого балансу потрібно здійснити виплату (якщо в нього їх кілька), а також суму, реквізити та примітку.
- 5. Після цього постачальник миттєво автоматично отримає запит на виплату до веб-версії системи, аналогічно, як у першому способі подання запиту на виплату, а також оповіщення до Telegram. Далі постачальник фактично здійснить виплату та змінить статус запиту на "Виплачено".
За потреби можна заборонити дропшипперам самостійно подавати запит на виплату з балансу. Для цього перейдіть до розділу "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери", відключіть відповідну галочку та збережіть налаштування:
Це були всі тонкощі роботи з балансами в CRM. Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Приймайте замовлення, рахуйте прибуток, контролюйте роботу менеджерів та багато іншого – https://mydp.co.ua/5XLF0