Генерація та друк ТТН¶
Налаштування інтеграцій з поштовими службами¶
Спершу необхідно налаштувати потрібні вам інтеграції поштових служб. Детальні інструкції по кожній з них:
Після того як все налаштовано, створіть замовлення і ТТН буде згенерована автоматично.
Якщо ви бажаєте, щоб ТТН не генерувалась автоматично, перейдіть в "Налаштування" → розділ "Генерація та друк ТТН" і відключіть галочку "Генерувати ТТН автоматично після додавання замовлення вручну або через інтеграцію".
Також окремо можна відключити автоматичну генерацію для замовлень із дропшипперами. Для цього перейдіть в "Налаштування" → розділ "Дропшиппери" і відключіть галочку "Генерувати ТТН автоматично після додавання замовлення дропшиппером".
Часті помилки при налаштуванні та їх усунення¶
Немає кнопки роздрукувати ТТН в замовленні або помилка при друку¶
Перевірте, чи вказаний у вас контрагент у замовленні. Така ситуація буває коли ви спершу створили замовлення і лише потім виконали налаштування інтеграції Нової пошти або Укрпошти. Таким чином у вас лишилось замовлення, в якому не визначений контрагент і тому система не знає, від імені якого відправника генерувати ТТН. Відредагуйте замовлення і оберіть контрагента у відповідному полі.
Сума накладеного платежу на пошті відрізняється від тої, що вказана в CRM¶
Таке може трапитись у випадку, якщо після редагування поля Накладений платіж в CRM забути перегенерувати ТТН. На сторінці редагування замовлення відображається нагадування:
Перегенерувати ТТН можна в картці замовлення, натиснувши відповідну кнопку під номером ТТН:
Sender doesn't belong to this User¶
Найчастіше така помилка трапляється через те, що раніше ви відправляли як фіз. особа, а зараз почали як ФОП. Навіть якщо це не так, наступні дії допоможуть вирішити проблему:
Зайдіть в Налаштування → розділ Генерація та друк ТТН → Налаштувати контрагентів
Відкрийте того контрагента, від імені якого намагались згенерувати ТТН в замовленні.
Далі натисніть галочку "Вибрати контактну особу за замовчуванням". І далі: "Оновити список контрагентів та контактних осіб".
Потім оберіть зі списку потрібного контрагента і контактну особу. Причина помилки якраз у тому, що Нова Пошта видалила вам когось з цих контактних осіб і вам треба обрати іншу.
Якщо цей спосіб не допомагає, то зайдіть в особистий кабінет Нової Пошти і отримайте новий API-ключ і додайте нового контрагента в систему.
Маркування ТТН роздрукувалось не у тому форматі, що потрібно¶
Якщо у вас трапилась ситуація, що при друку на папері або термопринтері формат маркування ТТН некоректний, спробуйте зайти в "Налаштування" → розділ "Генерація та друк ТТН" і в полі "Тип друку за замовчуванням" змініть на іншу опцію. Зазвичай для друку на термопринтері підходить формат PDF, а на звичайному папері - формат A4.