Команда МійДроп невпинно працювала над покращенням сервісу навіть в останні дні минулого року та напередодні свят. Втілені нові функції торкнулися здебільшого версії для постачальників, а також їхньої комунікації з дропшипперами та менеджерами в рамках CRM-системи.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Ведіть облік замовлень, слідкуйте за статистикою продажів та багато іншого – http://bit.ly/3xyyJek
1.Додана можливість відключити синхронізацію наявності для конкретного товару. Щоб скористатись функцією, перейдіть в розділ "Склад" → оберіть потрібний товар → в картці товару натисніть кнопку "Редагувати" → приберіть галочку з пункту "Синхронізувати наявність" → натисніть кнопку "Зберегти".
Важливо! Після застосування цієї дії звичайні правила складського обліку не будуть застосовуватись для цього товару. Окрім того, ця опція може взагалі не відображатись, якщо постачальник в налаштуваннях відключив синхронізацію наявності для свого облікового запису.
2. Додана можливість відображати текстову (приховану) наявність замість числової для конкретного товару. Використовуйте цю функцію, якщо частина товару завжди в наявності, а тому немає сенсу показувати дропшипперам точні значення.
Для цього перейдіть в розділ "Склад" → оберіть потрібний товар → в картці товару натисніть кнопку "Редагувати" → поставте галочку біля пункту "Прихована наявність" → натисніть кнопку "Зберегти".
Важливо! Ця функція не доступна і не відображається, якщо для облікового запису постачальника діє загальна прихована наявність, яку можна вимкнути в розділі "Налаштування" → "Склад".
Тепер в публічній таблиці наявності для цього товару відображатиметься не число, а певний текст. Щоб вказати чи відредагувати його, перейдіть в розділ "Налаштування" → "Склад" → віднайтіть відповідні два поля → внесіть зміни → натисніть кнопку "Зберегти".
Врешті-решт картка товару матиме, наприклад, такий вигляд ↓
3. Додана можливість виключити певний товар зі складської аналітики. Таким чином загальні показники собівартості, дроп. ціни, ціни продажу та очікуваного прибутку не враховуватимуть дані конкретної товарної позиції.
Щоб скористатися функцією, перейдіть в розділ "Склад" → оберіть потрібний товар → в картці товару натисніть кнопку "Редагувати" → приберіть галочку з пункту "Враховувати товар в розділі «Аналітика»" → натисніть кнопку "Зберегти".
Після цього відразу в розділі "Склад" → в підрозділі "Аналітика" відбудеться перерахунок і цифри оновляться, вже не зважаючи на дані відредагованого товару.
4. Доданий функціонал веб-хуків, що розширює можливості API для інтеграції між зовнішніми сервісами і CRM-системою МійДроп. Здебільшого опція використовуватиметься розробниками, які вже співпрацюють з нашими користувачами.
Щоб застосувати нові можливості, перейдіть в розділ "Інтеграції" → оберіть "API" → заповніть блок "Webhooks" → натисніть "Зберегти". Технічна інформація для розробників: у всіх трьох випадках надсилається POST-запит з Content-Type: application/json
Для довідки! Webhooks (веб-хуки) – це технологія, завдяки якій можна миттєво отримати сповіщення на зовнішню веб-адресу про ту чи іншу подію в CRM. У випадку з МійДроп це може бути додавання або редагування замовлення, зміна наявності товару. Таким чином, не потрібно періодично подавати запит на список замовлень через API і перевіряти, чи з'явилось нове замовлення кожні кілька хвилин.
5. Створено протокол усіх дій зі складською наявністю для кожного товару. Він має вигляд таблиці, у якій зазначається варіація (розмір), кількість, наявність чи резерв, тип дії, джерело, менеджер, дата тощо. Таким чином контролюється створення, редагування і видалення замовлень або товару, массові дії, автоматичні дії під час відстеження статусу ТТН.
Щоб відкрити таку таблицю, оберіть певний товар та в його картці натисніть кнопку "Дії з наявністю".
6. Додана можливість вираховувати вартість упаковки з виплати дропшипперу. Щоб увімкнути цю функцію, перейдіть в розділ "Налаштування" → підрозділ "Додавання замовлень" → позначте галочкою пункт "Віднімати вартість упаковки від суми виплати (для замовлень із дропшипперами)" → натисніть кнопку "Зберегти".
Детальніше про інші можливості, пов'язані з упаковкою, в рамках CRM-системи читайте в цій статті – https://blog.mydrop.com.ua/modul-upakovka/
7. Додана примітка "Під замовлення" для вже створених менеджерами чи дропшипперами замовлень, що подані на товари, яких немає в наявності. Така позначка допоможе швидко звертати увагу на брак певних товарів та актуальні запити на них, щоб швидко дозамовити позиції у виробника чи виготовити їх власноруч.
Щоб відобразити усі замовлення з такою позначкою, відкрийте основну таблицю замовлень → натисніть на кнопку "Налаштувати таблицю".
Далі позначте галочкою пункт "Є товар під замовлення" та натисніть кнопку "Зберегти".
Тепер ви можете відфільтрувати замовлення за новим критерієм і якомога швидше відреагувати на запити.
8. Розроблена функція, яка дозволяє дропшипперу розрахуватися з постачальником включно зі збитками за неуспішні замовлення тільки після того, як створиться ТТН зворотної доставки. Така опція забезпечує найточніший розрахунок і захищає обидві сторони – постачальника и дропшиппера – від ситуацій, коли сума збитку за зворотну доставку суттєво відрізняється від прямої чи попередньо очікуваної.
Щоб застосувати функцію, перейдіть в розділ "Налаштування" → підрозділ Дропшиппери" → позначте галочкою пункт "Дропшиппер може подати на виплату неуспішне замовлення тільки після того, як було створено ТТН зворотної доставки" → натисніть кнопку "Зберегти".
9. Розроблена черга контрагентів, які автоматично змінюватимуть один одного після досягнення встановленого ліміту у поточному кварталі. Щоб користуватися функцією, перейдіть в розділ "Налаштування" → підрозділ "Генерація та друк ТТН" → позначте галочкою пункт "Автоматично змінювати контагента при досягненні ліміту суму накладених платежів в поточному кварталі" → вкажіть сам ліміт (рекомендується сума менше граничного значення) → натисніть кнопку "Зберегти".
Важливо! Якщо всі додані в CRM контарагенти досягли ліміту, то замовлення створюватимуться без конкретного контрагента, поки постачальник не виправить ситуацію вручну.
10. Для менеджерів розроблено частковий доступ до розділу "Статистика", з якої виключається будь-яка фінансова інформація, зокрема собівартість, прибуток із замовлення, успіхи колег тощо. Однак менеджер може переглядати та аналізувати частину інших аналітичних даних, наприклад, тих, що стосуються дропшипперів, товарів тощо.
Такий вигляд має розділ "Статистика" → підрозділ "Загальне" очима постачальника ↓
Такий вигляд має розділ "Статистика" → підрозділ "Загальне" очима менеджера ↓
Раніше розділ "Статистика" взагалі не відображався серед розділів ситеми у менеджера, якщо постачальник обмежив йому доступ. Нагадуємо, щоб надати менеджеру доступ до повноцінного вигляду розділу "Статистика", перейдіть в розділ "Налаштування" → "Налаштувати менеджерів" → навпроти певного менеджера натисніть кнопку "Редагувати" → позначте галочкою пункт "Собівартість, прибуток із замовлення" → натисніть кнопку "Зберегти налаштування".
11. Також реалізована можливість закрити для менеджера доступ до списку замовлень, тобто повністю приховати розділи "В роботі" та "Всі замовлення". Така опція буде корисна, наприклад, якщо з даними з МійДроп працює бухгалтер, якому не потрібно бачити замовлення в деталях.
Щоб скористатися нею, перейдіть в розділ "Налаштування" → "Налаштувати менеджерів" → навпроти певного менеджера натисніть кнопку "Редагувати" → приберіть галочку з пункту "Замовлення" → натисніть кнопку "Зберегти налаштування".
12. Розроблена можливість постачальнику обрати, яку суму дропшиппер оплачує з балансу – дроп. ціну чи передплату. Така опція потрібна, наприклад, якщо постачальник довіряє дропшипперам і має з ним окремі певні домовленості щодо розрахунків поза балансом у МійДроп.
Щоб скористатися нею, перейдіть у розділ "Налаштування" → підрозділ "Дропшиппери" → поставте галочку навпроти пункту "Дозволити дропшипперам оплачувати передплату з балансу" → оберіть дроп. ціну чи передплату → натисніть кнопку "Зберегти".
Важливо! Подібне налаштування має масовий характер, тобто функція застосується для всіх без винятку дропшипперів. Також якщо у тому ж підрозділі налаштувань позначена галочкою опція "Вимкнути поле «Ціна продажу» для замовлень з дропшипперами", то вибір дроп. ціна чи передплата неможливий.
13. У розділі "Склад" доданий новий підрозділ "Масові дії", завдяки якому можна швидко та глобально змінити наявність чи ціни для певного товару чи категорії для всіх або обраних варіацій (розмірів).
Наприклад, таким чином можна збільшити на 10 одиниць наявність певного товару усіх розмірів у кілька кліків. Після налаштування масової дії обов'язково натисніть кнопку "Застосувати". ↓
Так само, наприклад, можна підняти дроп. ціну на 100 грн. для категорії товарів "Сукня" у кілька кліків. Після налаштування масової дії обов'язково натисніть кнопку "Застосувати". ↓
Тобто можливості підрозділу "Масові дії" досить широкого спектру. Менеджери також матимуть доступ до нього, якщо в налаштуваннях позначено галочкою пункт "Редагувати / видаляти існуючі товари".
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, отримуйте сповіщення про статуси посилок в Telegram та багато іншого – http://bit.ly/3xyyJek