ОНОВЛЕНА ВЕРСІЯ СТАТТІ - https://mydrop.com.ua/blog/intieghratsiia-z-instagram/
Колеги, всіх вітаємо! Нарешті в CRM МійДроп з'явилась довгоочікувана офіційна інтеграція з Instagram.
Це дуже зручний спосіб контролювати переписки у вашому бізнесі без потреби надавати доступ до вашого Instagram-аккаунту менеджерам.
Що вона вміє?
- Отримання / відправка повідомлень у Direct (підтримка фото, відео та аудіо-повідомлень).
- Коментарі під постами та відповіді на них (як в Direct, так і під самим постом)
- Відповіді клієнтів на ваші сторіс
- Реакції від клієнтів під повідомленнями
- Помітка "Переглянуто о ... годині".
- Сповіщення про нові повідомлення в Telegram
- Імпорт останніх чатів за 7 днів [скоро]
Як підключити?
- В розділі Інтеграції оберіть пункт Instagram

2. Докупіть інтеграцію, якщо ви вже маєте підписку МійДроп. Якщо у вас триває пробний період, то натисніть "Додати акаунт".

3. У вікні, що відкриється натисніть "Авторизуватись через Instagram". Введіть дані вашого акаунту і підтвердіть дозвіл для доступу до повідомлень і коментарів.




4. Очікуйте отримання першого повідомлення від клієнта!
Як відповісти у коментарях під постом?
Після того, як користувач прокоментував ваш пост, наведіть курсор на повідомлення і праворуч з'явиться іконка з трьома крапками. Якщо ви користуєтесь з телефону, то просто натисніть на повідомлення.

Потім оберіть пункт "Відповісти".

Після цього ви побачите, що над полем для вводу повідомлення з'явилась інформація про те, що ви пишите зараз відповідь саме на цей коментар клієнта. Напишіть ваш коментар і натисніть кнопку "Надіслати".

Сповіщення про нові повідомлення
Якщо у вас підключений Telegram-акаунт до CRM (зробити це можна в розділі Налаштування -> Сповіщення), то ви будете отримувати сповіщення про нові повідомлення Instagram, якщо у вас включена наступна галочка:

Як додати кілька Instagram-акаунтів?
Для цього натисніть кнопку "Налаштувати" в лівому верхньому кутку.

Далі: кнопку "Додати акаунт" і повторіть процес авторизації у свій інший акаунт.

Після цього у вас буде можливість відфільтрувати діалоги у списку і побачити ті, що мають відношення до якогось конкретного з них.

Інструкція активно доповнюється! В розробці багато корисних функцій для цієї інтеграції: шаблони відповідей, статистика швидкості, автоматична відповідь у неробочі години, прив'язка менеджера до діалогу. Ви можете ділитись вашим баченням і потребами з нашою підтримкою: https://t.me/anna_mydrop
Дякую, що користуєтесь МійДроп CRM!