Угода користувача

1. Предметом цієї угоди (далі — Угода) є відносини між МійДроп CRM (YURII YAKYMENKO, Trabalhador independente, NIF 308031261, Portugal; EDERA YAKYMENKO, Trabalhador independente, NIF 308030702, Portugal) (далі – Сервіс, доступний за адресою https://mydrop.com.ua), та Вами (далі — Користувач (Дропшиппер чи Постачальник)) щодо використання, в т.ч. пов'язаного з використанням об'єктів інтелектуальної власності та інших послуг Сервісу.

2. Під Послугами слід розуміти доступ, який надається Користувачеві до функціонала Сервісу.

3. Користувач – це будь-яка фізична особа, яка здійснює доступ до Сервісу.

4. Ця Угода стає доступною (оферта) Користувачеві при вході до Сервісу.

5. Подальше використання Сервісу є підтвердженням згоди (акцепту) Користувача з умовами цієї Угоди.

6. Використання Користувачем Сервісу, будь-яких його послуг означає беззаперечну згоду Користувача з усіма пунктами цієї Угоди та беззаперечне прийняття її умов.

7. Сервіс залишає за собою право на власний розсуд змінювати Угоду в будь-який час без спеціального попереднього та (або) подальшого повідомлення Користувача.

8. Чинна редакція Угоди доступна за адресою https://mydrop.com.ua/terms.

9. Продовження використання Користувачем Сервісу після будь-яких змін Угоди означає згоду Користувача з такими змінами.

10. Користувач гарантує, що не здійснюватиме жодних дій, спрямованих на обхід технічних засобів захисту Сервісу.

11. Користувач несе відповідальність та самостійно вживає заходів для забезпечення безпеки свого облікового запису на Сервісі.

12. Користувач несе повну відповідальність за всі дії, вчинені з використанням власного облікового запису.

13. Користувач зобов'язується негайно повідомити технічну підтримку Сервісу по телефону або будь-яким доступним способом про будь-які випадки несанкціонованого використання облікового запису Користувача третіми особами.

14. Доступ до Сервісу надається у форматі «як є», і Сервіс не гарантує відповідність послуг очікуванням Користувача. З метою виконання зобов'язань за цією Угодою Сервіс залишає за собою право залучати третіх осіб для організації доступу до Послуг. Сервіс гарантує доступність Послуги за часом не менше 99,5% (можлива відсутність доступу до Послуги не перевищує 216 хвилин протягом місяця). Вказаний час не включає час проведення планових технічних (у тому числі - профілактичних) робіт, про які Користувач заздалегідь попереджається шляхом отримання повідомлення в Особистому кабінеті, а також позапланових робіт.

15. Користувач розуміє та погоджується з тим, що Сервіс може, на свій розсуд та без спеціального повідомлення Користувача, змінювати функціонал Сервісу.

16. Користувач розуміє та погоджується з тим, що Сервіс не гарантує безпомилкову та безперебійну роботу Сервісу та за умовчанням не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Користувачеві технічними збоями апаратного або програмного забезпечення на будь-якій стороні.

17. Користувач самостійно знайомиться з інформацією про умови обслуговування та тарифи. Надання Послуг починається після внесення Користувачем платежу. Розрахунковим періодом є період тривалістю 30 календарних днів. Дропшиппер здійснює розрахунки шляхом здійснення оплати послуги безпосередньо при купівлі пакету зі сторінки підписок https://mydrop.com.ua/dropshipper/pricing (оформляючи передплату). Інформація про засоби оплати для Дропшиппера знаходиться на сторінці https://mydrop.com.ua/dropshipper/buy_subscription. Постачальник здійснює розрахунки шляхом здійснення оплати послуги безпосередньо при купівлі пакету зі сторінки підписок https://mydrop.com.ua/vendor/pricing (оформляючи передплату). Інформація про способи оплати Постачальника знаходиться на сторінці https://mydrop.com.ua/vendor/buy_subscription.

18. Користувач самостійно визначає обсяг споживаних послуг у межах терміну, обсягу та інших умов їх надання. Користувач може здійснити оплату (оформити передплату) на періоди, що дорівнюють 30, 60, 90, 180 та 365 календарним дням. Після закінчення оплаченого терміну дії Послуги частково обмежується функціонал Сервісу. Для облікового запису Дропшиппера блокується доступ до додавання нових замовлень, але продовжує працювати для раніше доданих замовлень моніторинг ТТН, СМС-розсилання, статистика, редагування даних. Для облікового запису Постачальника надається 3 дні з дня закінчення підписки на продовження передплати до моменту блокування доступу до додавання замовлень як через обліковий запис Постачальника, так і через облікові записи його Дропшипперів. Якщо продовження передплати було здійснено протягом 7 днів після закінчення строку підписки, оплата покриває термін користування системою протягом цих 7 днів і термін підписки додається до дати закінчення підписки, так, якби оплату було здійснено в день закінчення підписки. Причиною цього є те, що відстеження ТТН раніше доданих замовлень не припиняється протягом 7 днів. Якщо продовження передплати було здійснено після 7 днів з моменту закінчення підписки, то термін передплати додається до фактичної дати оплати. Оплата Послуг Сервісу Користувачем вважається підтвердженням згоди Користувача та його беззаперечним ухваленням цього пункту Угоди.

19. Якщо Послуги були оплачені Користувачем, але не надано з вини Сервісу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх оплати, на підставі письмової заяви Користувача та документів, що підтверджують факти та вимоги, вказані Користувачем, переданих Сервісу, йому може бути надано рівноцінна Послуга, або у разі відмови від подальшого використання Послуг за письмовою заявою Користувача, йому може бути здійснено повернення коштів у 30-денний термін, за допомогою банку, зазначеного Сервісом, при цьому припинення надання Послуг не звільняє Користувача від оплати за надані Послуги за весь період їх надання.

20. Користувач погоджується з використанням Сервісом персональних даних Користувача з метою забезпечення роботи Сервісу та інформаційного обслуговування Користувача.

21. Користувач погоджується на отримання листів та/або повідомлень у вигляді SMS, email-листів, повідомлень у Telegram, у тому числі рекламного характеру, від Сервісу на вказану Користувачем при реєстрації адресу електронної пошти, Telegram-аккаунт та/або телефонний номер. Сервіс зобов'язується не надсилати небажані листи та/або повідомлення у вигляді спаму, за винятком важливих комунікаційних листів та/або повідомлень, на отримання яких Користувач надав дозвіл. Користувач може відмовитись від отримання вказаних листів та/або повідомлень, написавши лист на email mydropcrm@gmail.com.

22. Сервіс зобов'язується не розкривати інформацію про Користувача третім особам без згоди Користувача, за винятком розкриття інформації на вимогу суду та/або правоохоронних органів відповідно до чинного законодавства.

23. Сервіс залишає за собою право в будь-який час на свій розсуд призупиняти, обмежувати або припиняти доступ Користувача до Сервісу або до окремих послуг Сервісу, у тому числі, але не виключно, у разі порушення Користувачем цієї Угоди та/або законодавства.

24. Доступ до Сервісу надається на території, що є сукупністю територій країн, що обслуговується Сервісом, у межах якої існує технічна можливість надання Сервісу, з урахуванням можливих обмежень території дії, вказаних для окремого пристрою та/або Послуги.

25. Сервіс може містити посилання на інші сайти в Інтернеті (сайти третіх осіб). Зазначені треті особи та їх контент не перевіряються Сервісом на відповідність тим чи іншим вимогам (достовірності, повноти, законності тощо). Сервіс не несе відповідальності за будь-яку інформацію, матеріали, розміщені на сайтах третіх осіб, до яких Користувач отримує доступ з використанням Сервісу, у тому числі, за будь-які думки чи твердження, висловлені на сайтах третіх осіб, рекламу тощо, а також за доступність таких сайтів або контенту та наслідки їх використання Користувачем.

26. Сервіс не несе відповідальності за будь-які види збитків, що відбулися внаслідок використання Користувачем Сервісу або окремих частин/функцій Сервісу.

27. Сервіс не несе відповідальності за фінансові взаєморозрахунки між Дропшиппером та Постачальником.

28. Якщо Постачальник не робить виплати, приймає передоплати і при цьому не відправляє товар або здійснює інші дії, що класифікуються як шахрайство, то адміністрація Сервісу може прийняти рішення про припинення співробітництва та обмеження доступу до системи з подальшим поверненням коштів за невикористаний період підписки.

Повернутись на головну сторінку